CONTACT ME!

Monday, February 1, 2010

sukarnya membuat keputusan


Sukarnya membuat keputusan..Sebenarnya, hampir semua orang termasuk aku sendiri sukar membuat keputusan. Sebabnya, setiap saat yang mendepani kita memerlukan satu keputusan dan tindakan yang tertentu. Tak kiralah siapa anda, student, worker atau sesiapa sahaja..anda takkan dapat lari daripada membuat keputusan. Sedangkan bayi pun perlu memilih untuk berdiam diri atau menangis(uwek uwek) ketika lapar atau nakkan susu. Malah pilihan juga perlu dibuat di dalam memilih makanan..hahha..tapi takkan la memilih makanan sampai merasakan kesukaran yang teramat sangat ketika memilih makanan..hahaha..hentam sajalah asalkan sedaap macam mee sedaappp dan kenyang then tido..hahaha!


Aku telah membuat keputusan yang aku rasa terbaikk(baik punyaa) walaupun rasa berat hati untuk melepaskannya..Ini mungkin akan membuatkan orang lain akan berasa kecil hati dengan keputusan yang telah dibuat oleh aku. Aku minta maaf..Ada sebabnya..hanya aku saja dan Dia saja yang tahu...cukup sampai disini.

0 rasa tidak puas hati:

Related Posts with Thumbnails