CONTACT ME!

Wednesday, January 27, 2010

saja-saja


Kebelakangan ni, kerap sangat aku berjaga malam sampai ke pagi.. Entah kenapa, nak kata aku enjoy saat-saat ni tak juga coz ianya membuat aku melawan keletihan mata.


Tapi entah la..dah lama rasanya tak macam ni..dulu suka sangat berjaga malam tatkala diperlukan untuk berjaga..hehehe..

Aku harap keadaan ni tak la kerap sangat terjadi sebab bimbang masa akan jadi huru hara plak..hehe..aku rasa ini hanyalah sekadar culture shocked (hanya) yang terjadi pada aku sejak dua menjak ni yang mana aku harap ianya besifat sementara atau boleh aku menjadi biasa dengannya tanpa membeban dan menyeksa diriku sendiri.. :)

Lain la kalo berjaga dengan orang yang tersayang kat sebelah kan? kan? kan? kan?(senyum nmpk lesung pipit dan gigi)

Ingat lagi time di poli(PMU) dulu, aku sering berjaga sampai ke subuh sebab buat2 busy dengan rutin masa tu..hehe..sampaikan roomate cakap aku security dia plak..ish!

Tapi sejak dah bekerja, amalan tu dah berkurang sampai la sekarang..tapi napa sekarang jadi balik?? ish ish ish..memang sah aku perlukan teman tidur dengan segera...hua hua hua... ;p


0 rasa tidak puas hati:

Related Posts with Thumbnails