CONTACT ME!

Tuesday, February 2, 2010

no label

Sejak beberapa hari ni, aku rasa aku rajin sangat nak menaip..hehe..(boring sangat dah tu) Tapi disebabkan internet aku ni macam line celcom di mukah pada waktu malam, jadi minat aku untuk kekal dalam talian menjadi pudar. Tak senonoh sungguh pandangan aku pada kualiti Celcom Broadband buat masa ni. sigh~


Kalau aku terus cakap pasal Celcom, aku yakin, makin tambah dosa-dosa aku akibat daripada maki hamun nanti..hehe..

Dalam masa yang sama, aku sendiri dapat merasakan semangat ke-Blogger-an aku dah semakin merundum.(rasa2nya lah) Comfirm sebab aku terlampau letih semasa berada di tempat kerja kot. Tapi bukan letih sebab angkat barang yang berat-berat..tapi sebab otak yang penat. Bila otak aku penat..automatic badan pun akan jadi malas..hehe..

Fuhhh! banyak sangat berfikir aku ni. Perancangan masa depan..masa kini.. dan selamanya..Bila dah dalam keadaan macam ni, sebenarnya aku ni teringatkan kat seseorang..muahahaha..ketawalah korang!haha! Yang penting, aku dah lama tak dengar suara dia..Adoiiii~

0 rasa tidak puas hati:

Related Posts with Thumbnails