CONTACT ME!

Tuesday, February 2, 2010

horoskop

Malam tadi aku baca majalah 'mangga'..hahha..

Tengok cover Dafi and Acha..boring lah.tapi baca gak..hehe
belek punya belek..aku jumpa bhahagian horoskop..terus aku mencari horoskop aku..SAGITARIUS!

nie yang tertulis kat bahagian horoskop tu..aku taip balik..

SAGITARIUS
(22 November-21 Disember)

KERJAYA
Bos selalu sangat puji anda bulan ini. Tapi jangan terlalu riak pula sebab tak semestinya ia akan berkekalan lama. Sikap cool anda disukai rakan-rakan. Tapi awas gunting dalam lipatan!

CINTA
Belum bertemu cinta sebenar? jangan risau, anda sebenarnya menjadi perhatian si dia tapi masalahnya si dia masih malu-malu untuk berterus-terang, jadi, apa kata kalau anda yang mulakan?

KEWANGAN
Bulan ni anda bijak kerana kurang shopping, kurang bersosial dan kurang berbelanja mewah. Apa kata kalau anda kekalkan untuk bulan-bulan akan datang.. ;)


hmmm...97% betul-betul berlaku pada diriku..adoiiiyaii..

0 rasa tidak puas hati:

Related Posts with Thumbnails