CONTACT ME!

Tuesday, March 23, 2010

lagu-laguan

kebanyakan orang yang aku kenal suka dengar muzik atau lagu. tak kiralah dalam genre apa sekali pun. pada aku, ada lagu yang boleh tenangkan jiwa. ada juga jenis-jenis lagu yang orang tak suka. contohnya, lagu-lagu yang menjerit - jerit macam tak cukup suara tu.(aku suka) haha. bukan aku nak kutuk. aku tau ada orang yang suka dan ada juga yang tak suka. aku dengar semua lagu dan aku tak kesah lagu jenis apa. asalkan sedap didengar. aku juga pencinta seni. tak kira seni lukis, nyanyi( tapi bukan aku yang nyanyi), alat muzik dan lain-lain yang sewaktu dengannya..ewah ewah ewah.. macam la aku ni bagus sangat. haha!blog ni tempat aku merepek pun. tapi, aku harap korang enjoy apa yang aku tulis. like what i said, aku hanyalah aku dan aku langsung tak boleh jadi diri mu..sorryy~ :D

0 rasa tidak puas hati:

Related Posts with Thumbnails