CONTACT ME!

Thursday, March 18, 2010

??

kenapa aku ada blog?


sebab kat dalam ni aku tak payah susah-susah nak bercakap. aku cuma perlu taip. kenapa? sebab aku tak pandai bercerita dengan kata-kata. aku bercakap pun kadang-kadang orang tak dengar. untuk apa ada idea tapi aku simpan dalam kepala otak yang pelupa ini sampai basi kan?

tapi, sedih kan bila kita nak bercerita, bercakap tapi tak ada orang nak dengar. mungkin salah aku tak pandai nak buat orang mendengar. ya! aku tak punya kemahiran untuk menjadi pencerita yang mampu di jadikan penglipurlara.

jangan cuba minta nasihat dari aku dalam situasi yang mewajibkan aku bercakap. macam..jumpa terus cerita masalah lepas tu minta nasihat. hehe. kalau call aku pun mungkin lidah aku kelu. arrkk!! nak cakap tapi tak keluar. aku cuma boleh nasihatkan orang dalam bentuk tulisan. surat ke, sms, ataupun..err.. MSN, ym, myspace, facebook dan lain-lain.

aku pun ada hak untuk bercakap. cuma kemahiran tu tak ada pada aku. jadi, tolong sedar masa aku nak bercakap. dan tolong dengar. aku pun ada hati dan perasaan yang mudah tercalar.chewahh..ahha!~

0 rasa tidak puas hati:

Related Posts with Thumbnails