CONTACT ME!

Saturday, February 6, 2010

bergurau

gambar tiada kaitan

ada sorang mamat ni kat facebook, memang suka bergurau.apa yang aku post,upload, mesti ada jak dia komen..komennya plak boleh buat orang sakit hati bila orang tu tak tahan..padahal dia hanya berniat untuk bergurau..nasib baik aku, ok jak bah coz aku memang tau dia memang bergurau..so,aku balas la komen2 dia dengan gurauan gak..aku suka bergurau-gurau nie..hehe

macam-macam dia punya gurauan..cakap gay lah..itu ini lahh..okayy2,aku ketawa jakk..haahah! then aku cakap la dia itu ini..wahh..terus no respon dari dia..terus aku menerima satu mesej kat inbox..oh, dari mamat ni rupanya..dia cakap la itu ini(macam marah jak bro..haha) haa..pandai jugak dia marah..padahal dia yang mulakan dulu..dia cakap aku itu ini tidak plak aku marah-marah..ketawa2 lagi..lucu bahh...hahaha

so,
ada orang kata gurauan bawa padah. apa salahnya aku bergurau.haha!tapi sejak akhir-akhir ni gurauan aku selalu buat orang tu marah..hehe..bergurau pun salah. memang salah aku pun sebab tersalah bergurau(ko pun sama gak ba..)akhirnya, aku juga yang tidak kena layan oleh mamat nie..tak apa lah..aku tak kesah ponn..hahaha..mungkin situasi tak menyenangkan dan gangguan EMOsi buatkan orang itu marah bila aku bergurau..hmm..

0 rasa tidak puas hati:

Related Posts with Thumbnails