CONTACT ME!

Wednesday, February 10, 2010

aku yang boring

aku dah boring. tadi ada idea masa makan ayam KFC tapi semuanya dah hilang bila duduk depan depan komputer kesayangan aku ini.komputer ini juga yang selalu kena hentak bila melakukan aktivitinya dengan berlumba(main game). maaf komputer ku sayang. kau la satu-satunya komputer aku.*macam la aku boleh dapat banyak-banyak komputer. malam suram tanpa bintang. kawan aku cakap esoknya akan hujan kalau malam tanpa bintang. tapi tiap-tiap hari aku tak sempat nak tengok langit. aku sedih tanpa kau. sebab selama ini aku ada kau dalam hidup aku. tapi yang bertemu akan berpisah. doakan aku dan aku akan doakan kau. orang kata 40 doa akan termakbul tapi aku tak faham dan aku rasa tak sampai 40 orang yang baca blog aku ini.hmm..blog is fun and somtimes it's funny.so, lets enjoy blogger!!

0 rasa tidak puas hati:

Related Posts with Thumbnails