CONTACT ME!

Tuesday, March 23, 2010

YAHOO MESSENGER(YM)

Tipu lah tak tau YM tu apa. ok lah, YM tu Yahoo Messenger ataupun Yes Mem! Ini dia budak-budak yang kita patut hentam ramai-ramai sebab status dia entah apa-apa, kin panas!
1. Status "BUSY". Aku tak faham apasal kau pegi online kalau kau busy dan lepas tu kalau aku tanya apa-apa, kau jawab "AKU BUSY LAH". Baik tak payah online je.


2. Status " I'M ON SMS/MOBILE". Aku tahu, aku punya pun macam ni dulu.haha. Tapi macam 'gai' jak mobile tapi bukan nak reply pun. Kau try lah sign up untuk mobile ni, nanti setiap kali kau sign out dia mesti bagi SMS yang buat inbox menyemak je.


3. Status yang macam "BARU BALIK DARI SINGAPORE". Nak menunjuk bukan kat YM lah. Apa kau fikir aku nak kisah kau baru balik dari singapore? Kalau kau terjun dari tingkat 12 tapi tak mati , nak wat status " AKU TAK MATI PUN LEPAS TERJUN TINGKAT 12?" baru lah boleh kecoh! hahah
4. Status "VIEW MY WEBCAM". tapi bila orang nak tengok, dia pergi decline plak. Tapi ada jugak link untuk request nak tengok webcam dia.Masalah betul lah budak macam ni. Ish ish ish.

Di samping itu, aku rasa nak ketuk dengan lesung batu (bukan penumbuk tu, tapi guna mangkuk dia) kat budak yang suka BUZZ!! *walaupun aku tak reply bila dia kata "Hmm mengantuk ehh". ataupun "hahaha"

"Hmm mengantok ehh" dan "hahaha" bukanlah sejenis soalan tau tak? Kau nak aku jawab apa? "Kenak ko mengantok? Coz malam tadik ko tolong mak ko kopek bawang sampey jam 3 pagi ka?"

Juga mereka yang suka buat font warna-warni macam pelangi sampai aku terpaksa highlight kalau nak baca.

LOL

0 rasa tidak puas hati:

Related Posts with Thumbnails